ترک مواد مخدر - ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران - شماره همراه : 09353242647

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما ترک مواد مخدر را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

ترک مواد مخدر

در محصول ترک اعتیاد، بستگی به شرایط بیمار از نظر روحی، روانی و جسمی، مقدار زمان و مدت اعتیاد فرد و … می شود از روند های متفاوتی جهت ترک بهره گیری کرد؛ به عنوان مثال موقع حضور به مراکز ترک تریاک، با توجه به موقعیت فرد، فرآیند ترک تعیین می‌شود. علاوه بر این، شاید به توان گفت، هیچ روندی بر روند های بقیه الویت ندارد به علاوه بهترین درمان روندی است که بر پایه شرایط روحی و جسمی بیمار معلوم می‌شود. آن چه که در گفت و گو روند های متفاوت ترک اعتیاد گفته شده بهره گیری از روندهای مهم ترک اعتیاد در کنار استفاده بیمار از مجموعه روانشناسی و مشاوره ای است. سم زدایی خیلی فوری، بستری درجه به درجه پیش بردن و کشت ایمپلنت نالتروکسان تحت نظر پزشک و … همگی نمونه‌هایی از روند های مهم ترک اعتیاد می باشد. بهره گیری از روند های تحقیق شده، تاثیر گذار و علمی به بیماران راهنمایی و کمک می‌کند تا سلامتی خود را در مدت زمان کوتاه برگردانند.

روند های مهم ترک مواد مخدر

در رو به رو هم بدبختانه در بعضی از کلینیک و مراکز های ترک اعتیاد، از روند های غیر‌اصولی مثل بهره گیری از مواد شبیه مخدر برای مداوا بیماران مصرف می‌شود. این روند ها نه تنها موضوع را عوض کرده و بلکه برطرف نشده. به بیان بهتر مصرف از تمام مواد شبیه مخدر در فرآیند مداوا اعتیاد نه تنها باعث تغییر نوع موادی که بیمار نسبت به استفاده آن اعتیاد دارد، می‌شود. این روند هیچ ارتباطی با روند های اصولی ترک اعتیاد بدون درد و خماری ندارد.

گفت و گو درباره ی اعتیاد فقط یک بیماری جسمی نیست؛ بلکه قسمت زیادی آن میل شدید، وسوسه ها و ولع فرد به استفاده دوباره ماده مخدر و تجربه حال خوب منشا از آن است. تمام مواده مخدری در بدن باعث آسیب‌های جبران نشدنی می کند. افرادی که در این کمپ‌های غیر مجاز و غیراستاندارد و با داروهایی مانند متادون و B2 فکر ترک بدون درد را دارند حتما بدانند که با پاک شدن بدن از ماده سمی اولیه بدن دوباره به مواده دیگری که آن هم اعتیاد آور، مضر و مخدر است عادت پیدا می کند. ترک درست موقعی است که فرد برای زندگی عادی از هیچ یک از ماده مخدری در هیچ شکل و شمایلی مصرف نکند.

 سم زدایی فوری

افرادی که به ماده افیونی یا الکل اعتیاد دارند در مرحله اول ترک اعتیاد می‌توانند از روند سم زدایی فوری بهره گیری کنند. در درمان اعتیاد به روند سم زدایی این کار در اولین گام اجرا می‌شود و مدت آن فرد به شکل سرپای و یا بستری از داروهایی که برای پاک کردن بدن از آلودگی‌های ایجاد شده به وسیله ی ماده مخدر مصرف می‌کند.  سم زدایی حتما زیر نظر پزشک انجام شود. در موقع سم زدایی امکان دارد مشکلات سلامتی به شکلی برای فرد تشکیل بشود که حتی سبب مرگش شود.  این روند چیزی نزدیک به 10 تا 14 روز به عنوان نمونه برای ماده مخدر تریاک بستگی به سختی اعتیاد و شرایط فرد طول می‌کشد.

ترک درجه به درجه پیش رفتن (تدریجی)

در این روند استفاده مواده مخدر مطابق بررسی پزشک به شکل کم شدن انجام می‌شود. بدین مفهوم که فرد برای ترک اعتیاد بدون درد و خماری به جای قطع یه دفعه ای و یکباره استفاده ماده میزان استفاده آن را به آهستگی کم کند. این روند هم حتما همراه با دارو درمانی زیر نظر پزشک صورت گیرد. بیشتر این روند به روند ترک اعتیاد بدون درد و خماری مشهور است. علت این رخ داد عادت کردن تدریجی بدن به کاهش مواد است. با این کار علامت ترک به سختی سم زدایی نبوده و در حقیقت ترک بدون خماری و درد صورت می گیرد.

کشت ایمپلنت نالتروکسان

کشت ایمپلنت نالتروکسان روند بسیار جدید و با اعتباری است که به خصوص در مراکز ترک اعتیاد پیغام تندرستی عرضه می‌شود. این روند ترک آهسته و سم زدایی از یک دید بسیار فرق دارد. نالتروکسان در هنگامی که بعد از سم زدایی و وقتی است که فرد اعتیاد جسمی دیگر ندارد و از نالتروکسان برای رفع و بر طرف کردن عطش و ولع فرد به ماده مخدر بهره گیری می شود. از این جهت این روند ترک اعتیاد بدون خماری کاملاً فرق دارد. در این روند داروی نالتروکسان با جراحی درون بدن و زیر پوست قرار گرفته می شود.

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *