ترک مواد مخدر - کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان به روش سم زدایی و روان درمانی در کرج و تهران - شماره تماس : 09353242647 - 02632242647

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما چگونه مصرف مواد مخدر را به طور طبیعی متوقف کنم را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

چگونه مصرف مواد مخدر را به طور طبیعی متوقف کنم؟

روش های طبیعی برای فرار از اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد و اساسا به عنوان جایگزینی برای توانبخشی سنتی عمل می کند. برای کسانی که تمایل زیادی به غلبه بر اعتیاد و ابزارهای مناسب دارند، بهبودی خود امکان پذیر است. با این حال، تلاش برای توقف مصرف داروها بدون هیچ گونه کمک حرفه ای می تواند بسیار دشوار باشد. به تنهایی و بدون تحقیق کافی برای بهبود اعتیاد اقدام نکنید. غیرممکن نیست، اما دشوارتر از ثبت نام در برنامه توانبخشی است. در اینجا چند نکته برای هر کسی که قصد دارد توانبخشی خود را در دستان خود بگیرد، آورده شده است.

چگونه مصرف مواد مخدر را به طور طبیعی متوقف کنم؟

قبل از اینکه بتوانید در مسیر بهبودی قدم بردارید، ابتدا بر موانعی که سم زدایی از مواد مخدر است غلبه می کنید. سم زدایی سرد توصیه نمی شود، زیرا این روش می تواند کشنده باشد. حتی اگر هدف نهایی شما بهبودی خود به تنهایی باشد، هیچ سودی از به خطر انداختن سلامتی خود ندارید.

بخش سم زدایی از بهبودی خود را در یک محیط پزشکی با حمایت متخصصان آموزش دیده انجام دهید. این اقدام احتیاطی تضمین می کند که ترک شما کشنده نیست و به شما امکان می دهد یک روند طبیعی توانبخشی را شروع کنید.

48 ساعت تا هفت روز اول پس از ترک مواد مخدر سخت ترین خواهد بود. عوارض جانبی ترک می تواند برای سلامتی شما آزاردهنده، دردناک و خطرناک باشد. در این مدت، تلاش برای بهبودی خود توصیه نادرست است.

در یک محیط بیمارستانی، پزشکان می توانند مراحل ترک را شناسایی کرده و بر اساس آن دارو را تجویز کنند. این رویکرد شما را از علائم دردناک و دلسرد کننده ترک در امان می‌دارد.

سفر توانبخشی خود را آغاز کنید

هنگامی که خطرات ترک مواد مخدر را غلبه کردید، آماده شروع فرآیند توانبخشی هستید. درک کنید که اگرچه لزوماً مجبور نیستید در یک برنامه ثبت نام کنید، اما همچنان باید تمام کارهایی را که در صورت گذراندن دوره درمان انجام می‌دادید، انجام دهید.

بسیار مهم است که با شناسایی علت اصلی اعتیاد خود شروع کنید. ممکن است برای فرار از واقعیت، دور شدن از افسردگی یا اضطراب، یا کنار آمدن با چیزی در گذشته خود از مواد استفاده کنید.

اگر در مرحله اول دلیل شروع کارتان را نفهمیدید، متوقف کردن استفاده بسیار دشوار خواهد بود.

اگر فکر می‌کنید که این مشکل به یک موضوع جداگانه و زمینه‌ای سلامت روان مربوط می‌شود، ضروری است که به دنبال کمک حرفه‌ای باشید تا شما را از طریق توانبخشی راهنمایی کند. درمان اختلالات همزمان برای متخصصان کاملاً آموزش دیده بسیار دشوار است، چه رسد به اینکه فردی که توانبخشی خود را در خانه انجام دهد.

با این حال، پرداختن به سلامت روان خود از طریق درمان یا داروهای تجویزی مناسب، ممکن است شما را قادر سازد تا در نهایت به تنهایی با فرآیند توانبخشی مقابله کنید.

توانبخشی خود را در مسیر خود نگه دارید

حفظ نظم و انضباط روزانه در طول توانبخشی خودراهنما بسیار مهم است، زیرا باید به عنوان مشاور اعتیاد خود عمل کنید. تنظیم برنامه، حفظ توانبخشی خود، علامت گذاری نقاط عطف و حفظ هوشیاری به عهده شما خواهد بود.

این یکی دیگر از مواردی است که انتخاب انجام ریکاوری در خانه روند را به طور قابل توجهی دشوارتر می کند. موفقیت شما تنها به اراده شما بستگی دارد.

تغییر قابل توجهی در سبک زندگی ایجاد کنید

در طول توانبخشی طبیعی باید ورزش و تغذیه مناسب داشته باشید. مراقبت از بدن به بدن شما کمک می کند تا از اثرات اعتیاد شما و همچنین ذهن و روح شما بهبود یابد. به عنوان مثال، یوگا، ریکی، مدیتیشن و فعالیت های مشابه می تواند آرامش درونی را به تمرین کنندگان ارائه دهد.

به همین ترتیب، مشغول نگه داشتن ذهن خود از طریق فعالیت های گروهی مانند یک گروه کتاب، یک استراتژی هوشمندانه برای مدیریت متانت شما است. هر چه بیشتر از فعالیت ها و افراد قدیمی و معطوف به مواد مخدر جدا شوید، احتمال موفقیت شما در توانبخشی خودراهبری بیشتر می شود.

متأسفانه، تغییر در کل سبک زندگی شما می تواند دشوار باشد. کار بستن دوستان قدیمی و دوری از مناطق شناخته شده برای مصرف مواد مخدر می تواند در روزهای اولیه هوشیاری بسیار دشوار باشد. انجام این مراحل برای بهبود موفقیت آمیز هر نوع حیاتی است.

مزایای شرکت در درمان با هدایت حرفه ای را نادیده نگیرید. فرآیند ایجاد فاصله از عادات سبک زندگی ناسالم و ایجاد پاسخ‌های جدید به میل به مواد مخدر زمانی که با کمک متخصصان ترک اعتیاد انجام شود، بسیار آسان‌تر است.

روی متانت خود تمرکز کنید

توانایی ترک مواد مخدر به طور طبیعی و تجربه بهبودی طولانی مدت کاملاً به اراده شخصی و تعهد شما برای هوشیاری بستگی دارد.

اگر در مورد قدرت اراده یا توانایی خود برای توقف مصرف شک دارید، ریسک نکنید. از خانواده و دوستان نزدیک کمک بخواهید تا صادق باشید.

زندگی با کسی که به او اعتماد دارید، ترجیحاً فردی هوشیار، می تواند کمک زیادی به شما کند، اگر فکر نمی کنید که می توانید در این مدت تنها زندگی کنید.

اگر سیستم پشتیبانی در دسترس ندارید تا شما را در هر مرحله از روند بهبودی راهنمایی کند، ممکن است بهتر باشد در یک محیط توانبخشی سنتی با اعتیاد خود مبارزه کنید. به هر حال، شما نمی توانید به همان روشی که می توانید به پزشکان و پرستاران شاغل در یک مرکز درمانی تکیه کنید، به دوستان و خانواده خود تکیه کنید.

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *