درمان و توانبخشی برای اعتیاد به مواد مخدر - روان درمانی - ترک مواد مخدر در کرج و تهران - ترک اعتیاد - شماره تماس: 09353242647 - 02632242647

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما درمان و توانبخشی برای اعتیاد به مواد مخدر را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

بازپروری برای اعتیاد به مواد مخدر توضیح داده شد

اعتیاد به مواد مخدر چه به داروهای تجویزی قانونی یا هر یک از مجموعه عظیمی از مواد غیرقانونی یک مشکل بزرگ در ایران است. این بیماری صدها هزار نفر را تحت تأثیر قرار می دهد و سالانه جان هزاران نفر را می گیرد و همچنین فشار زیادی را بر خدمات اورژانسی و مراقبت های اجتماعی، پلیس و بسیاری از نهادهای عمومی دیگر وارد می کند. با این حال، یک خط نقره ای در این تصویر وجود دارد، به شکل تعداد فزاینده ای از خدمات و امکانات عالی درمان اعتیاد به مواد مخدر که در سراسر کشور برای تغییر زندگی کاربران و بازگرداندن آنها به جاده سلامت و شادی کار می کنند. اگر با اعتیاد به مواد مخدر از هر نوع دست و پنجه نرم می کنید، ادامه مطلب را بخوانید تا در مورد نوع کمکی که ممکن است بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و نحوه دسترسی به آن را بدانید. در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما درمان و توانبخشی برای اعتیاد به مواد مخدر را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

از کجا برای اعتیاد به مواد مخدر/سوء مصرف مواد کمک بگیریم

این یک کلیشه است، اما، اغلب، سخت ترین بخش کمک گرفتن برای اعتیاد به مواد مخدر ، پذیرش وجود مشکل مواد مخدر در وهله اول است. هنگامی که فردی که از اعتیاد به مواد مخدر رنج می برد به آن نقطه رسید و تصمیم گرفت کمک بگیرد، می تواند از بین گزینه های درمانی مختلف یکی را انتخاب کند. صحبت با یک حرفه ای، مانند یک متخصص اعتیاد، می تواند در انتخاب درست تفاوت ایجاد کند. همراه با پزشک عمومی، یک متخصص اعتیاد می‌تواند به انتخاب مرکز ترک اعتیاد مناسب بسته به نیازهای سلامتی و اجتماعی کمک کند.

بیشتر بخوانید: چه چیزی سم زدایی را دنبال می کند؟

اهمیت درمان اعتیاد به مواد مخدر و زمان مراجعه به درمان

برخی از موادها خطرناک تر از سایرین هستند، اما صرف نظر از ماهیت اعتیاد به مواد مخدر، خود اعتیاد می تواند زندگی را نابود کند. در کنار هر آسیبی که ممکن است به سلامتی منجر شود، اعتیاد می تواند روابط ارزشمند، مالی، شغل و بسیاری موارد دیگر را از بین ببرد. پس از مشاهده، مشکل اعتیاد باید فوراً با آن روبرو شود. ما باید هر چه سریعتر برای مقابله با اعتیاد اقدام کنیم تا از آسیب بیشتر آن جلوگیری کنیم.

هرگز زمان اشتباهی برای کمک گرفتن برای اعتیاد به مواد مخدر وجود ندارد. با این حال، اگر قبلاً تلاشی برای قطع مصرف مواد وجود داشته است، یا اعتیاد شروع به آسیب رساندن به ما یا عزیزانمان کرده است، تماس با یک متخصص اعتیاد احتمالا بهترین راه برای بهبودی موفق است.

درک درمان اعتیاد به مواد مخدر و گزینه های بازپروری

در حال حاضر سازمان‌ها و کلینیک‌های زیادی در بریتانیا با تجربه قابل توجهی در درمان اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد. این یک عمل به طور فزاینده پیچیده است. با این حال، هر بازتوانی دارویی برای هر موقعیت خاص مناسب نخواهد بود. از میان مواردی که هستند، برخی ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مکان، ماهیت و مدت درمان ارائه شده و هزینه (در صورت رفتن به مسیر خصوصی) ارائه دهندگان خاصی را بر دیگران ترجیح دهند.صرف نظر از اینکه آیا آنها برای درمان ارائه شده توسط NHS، یکی از چندین موسسه خیریه فعال در منطقه یا یک سازمان خصوصی ترک اعتیاد، انتخاب می کنند، مهمترین چیز دریافت این کمک بسیار مورد نیاز است.

مجموعه خوبی از گزینه ها برای افرادی که به یک متخصص درمان اعتیاد نیاز دارند وجود دارد.

بسته به ترجیحات و سلامتی، هر فردی که از اعتیاد رنج می برد می تواند موارد زیر را بررسی کند:

  • توانبخشی خصوصی
  • خیریه ها
  • گزینه های NHS
  • مراقبت های مسکونی

بیشتر بخوانید: انواع مختلف برداشت

توانبخشی خصوصی در مقابل گزینه های درمانی رایگان برای اعتیاد

قابل درک است که برخی از مشتریان ترجیح می دهند گزینه های درمانی رایگان را قبل از ورود به دنیای توانبخشی خصوصی بررسی کنند. NHS و موسسات خیریه متعدد خدمات رایگان درمان اعتیاد را ارائه می دهند که بسیاری از آنها کیفیت رضایت بخشی دارند. با این حال، مکان ها بسیار محدود هستند و زمان انتظار می تواند بسیار محدود باشد. متأسفانه، انتظار طولانی برای درمان می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و بسیاری از مردم ترجیح میدهند فوراً کمک بگیرند، که معمولاً شامل رفتن به مسیر خصوصی است. البته، این هزینه دارد، اما بسیاری از کلینیک ها اکنون اعتبار یا شرایط پرداخت آسان را ارائه می دهند، در حالی که بیمه درمانی خصوصی هزینه درمان برخی از مراجعین را پرداخت می کند.

برنامه های توانبخشی اجرایی / لوکس برای اعتیاد به مواد مخدر

اگر فردی در یک نقش ارشد و پرفشار کار می کند، ممکن است احساس کند که گرفتن وقت از کار ممکن است برای حرفه او مضر باشد. با این حال، برخی از سازمان‌های درمانی در حال حاضر برنامه‌های توانبخشی اجرایی را برای مشتریانی که در چنین مشاغلی طراحی شده‌اند، ارائه می‌کنند. امکانات رفاهی، مانند کنفرانس ویدئویی و دسترسی ایمن به اینترنت، می تواند اطمینان حاصل کند که آنها از نزدیک با دفتر در تماس هستند و می توانند بیشتر یا نه همه تعهدات حرفه ای خود را انجام دهند.

به جای پیشنهادات توانبخشی استاندارد NHS یا گزینه های موجود از طریق یک توانبخشی خصوصی استاندارد، برخی ممکن است بخواهند یک برنامه توانبخشی لوکس را در نظر بگیرند. در آنجا، درمان در یک مرکز پیشرفته با استانداردهای اقامت، غذا و خدمات تناسب اندام مشابه آنچه در هتل های لوکس ارائه می شود، ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: علت اساسی اعتیاد چیست؟

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *