خماری در ترک اعتیاد -کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی در کرج و تهران - شماره همراه : 09353242647

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما خماری در ترک اعتیاد را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

خماری در ترک اعتیاد

اگر تصمیم به ترک اعتیاد گرفته اید یا در حال ترک آن هستید و گرفتار درد خماری نیز شده اید، اول از همه به شما بابت این تصمیمتان تبریک می گوییم. می دانیم که ترک اعتیاد کاربسیار  آسانی نیست و نیاز به یک اراده بسیار قوی دارد. ما در کلینیک ترک اکسیر پاکی در کنار شما هستیم تا بتوانید این روزها را به راحتی و آسانی  کنار بگذارید و کمترین درد ممکن را تجربه کنید.

خماری در ترک اعتیاد

در اثر ترک مواد علائم جسمانی متفاوتی می تواند برای فرد بیمار نیز  اتفاق بیفتد. این علائم از ماده ای به ماده دیگر مختلف است اما بشکل کلی همین است، این علائم عبارتند از: لرزش، تعریق، آبریزش بینی، دردهای عضلانی و مفصلی، حالت تهوع، استفراغ، یبوست یا اسهال، خارش و مشکلات پوستی و …. از نمونه علائم روانی مربوط به ترک نیز می توان به احساس بی‌قراری شدید، اضطراب، خلق پایین و افسردگی و احساس کسلی و کندی روانی نیز اشاره کرد.
ترک اعتیاد ، علاوه بر اینکه سبب به حالات ناخوشایند جسمانی می شود، علائم روانی متعددی نیز برای افراد نیز ایجاد می کند. توجه داشته باشید که همه این نوع علائم چه جسمی چه روحی از طریق دریافت خدمات های پزشکی و روان شناختی مناسب قابل کنترل هستند. شما می توانید با یک روش درمانی کاملا مناسب همه این علائم را کنترل کرده و آنها را نیز کم کنید. ما در کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی در تمامی مراحل ترک تریاک و دیگر مخدرها همراه شما عزیزان هستیم.

علائم خماری ترک تریاک:

بعد از اینکه مصرف تریاک قطع شد تا زمانی که اثر آن نیز هنوز در بدن شما باشد بدن واکنشی را نشان نمیدهد  و فرد به اصطلاح هنوز نشئه می باشد ،عموما میتوان گفت 3 تا 4 ساعت نیز طول میکشد که نخستین نشانه های خماری در فرد ظاهر شود و به محض خروج تریاک و مورفین و کدئین موجود در ترکیباتش از خون ،بدن واکنش شدیدی را نشان میدهد. از علائم خماری تریاک میتوان به موارد گفته شده پایین نیز  اشاره کرد:

  • تاری چشم و دید
  • خمیازه کشیدن‌های زیاد و مکرر و مدائم
  • تب و لرز شدیدی در بدن
  • لرزش های اندام های بدن
  • تعریق مدائم
  • آبریزش بینی شدید
  • درد عضله‌ها و مفاصل ها
  • اسهال شدید
  • یبوست
  • خارش مدائم بد

کاهش درد خماری:

این روزها به لطف پیشرفت در علم پزشکی در زمینه ترک اعتیاد، روش های متنوعی برای انواع کاهش درد خماری برای افراد در حال ترک اعتیاد به مواد مخدر نیز وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به روش های دارو درمانی، تغییر تغذیه و رژیم غذایی مناسب نیز در زمان ترک، شرایط و محیط خانه و چگونگی رفتار اعضای خانواده با فرد معتاد اشاره کرد. داروهایی نیز برای کاهش درد  و خماری وجود دارد که باید توسط پزشکان متخصص تجویز شود و نمیشود بدون تجویز آن ها را مصرف کرد . استفاده بیش از حد و خودسر این نوع داروها ممکن است سبب وابستگی و اعتیاد فرد به این دارو شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای کاهش درد و خماری و علائم ترک در زمان درمان از یک فرد متخصص در زمینه های ترک اعتیاد مشاوره بگیرید.

درمان عرق سرد خماری:

عرق سرد یکی از دیگر علائم ابتدای در خماری است. این علامت نشانه شروع خروج سم های مخدر از بدن فرد است. در طول درمان در کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکیکاملا شما را در این راه همراهی می کند.

درمان پا درد خماری:

درد‌های عضلانی و پا درد جزو علائم معمولی آن هستند که در قطع مصرف مواد های مخدر به خصوص تریاک در اکثر بیماران بروز پیدا می کنند. می توانید برای تسکین این  نوع درد‌ها در ترک اعتیاد از روش های سنتی و خانگی مثل دمنوش گل بابونه، دمنوش گل شقایق نعمانی و دمنوش مریم‌گلی نیز استفاده کنید. همچنین درمان های مثل  بادکش گرم، ماساژ درمانی با روغن‌های گیاهی و استفاده از آب های دتاکس نیز در سم زدایی بدن کاملا موثر است و می تواند درد پا را تا حدی کاهش دهد.
درمان دارویی برای کاهش انواع درد پا و دردهای عضلانی فقط و فقط با دستور پزشک متخصص مجاز است و بدون مراجعه به پزشک نباید مصرف شوند. کادر درمان کمپ ترک اعتیاد اکسیر پاکی به عنوان حامی شما نیز نقش خود را ایفا می کند تا شما عزیزان مسیر رسیدن به هدف خود را کاملا کوتاه تر کنید.

تسکین خماری ترک تریاک:

درد عضلانی شدید به خصوص در ناحیه های پشت پا که به سندرم پای بی قرار نیز مشهور و معروف است به همراه استخوان دردهای شدید ،سوزن سوزن شدن، خارش، ضربان و کوبیدن، سوزش، کشش و خزیدن چیزی روی پاها علی الخصوص پیش از خواب، هنگام دراز کشیدن و یا نشستن های طولانی مدت بر روی صندلی علائمی ست که  در روزهای  ابتدایی ترک به خصوص درروزهای دوم سوم تا روزهای دهم یازدهم که درد به میزان اوج خود میرسد و بسیار غیر قابل تحمل میگردد

در دوران ترک تغذیه مناسب بسیار حائز اهمیت و مهم است زیرا بدن در این دوران به شدت ضعیف شده و سیستم های ایمنی بدن قدرت ابتدایی خود را نیز از دست میدهد به همین علت تقویت بدن میتواند کمک فراوانی به افراد درحال ترک بکند.استفاده از مواد غذایی پروتئین دار و سبزیجات و میوه ها ،همچنین در استفاده از آب میوه های طبیعی و دتاکس ها که مخلوطی از آب معمولی با تکه های میوه هستند نیز استفاده کرد. در این دوران از غذاهای چرب به هیچ عنوان نیز استفاده نکنید.

میتوان از دمنوش های طبیعی آرامبخش و ضد درد مثل گل بابونه، دمنوش گل شقایق نعمانی و دمنوش مریم‌گلی و دمنوش بید نیز استفاده کرد. علاوه بر این ها رفتن به بادکش گرم، انجام ماساژ درمانی با روغن‌های گیاهی نیز در سم زدایی از بدن میتواند کمک شایانی کننده باشد.یکی از روش های مرسوم در میان معتادان برای رهایی از هجوم دردهای عضلانی بسیار شدید دوش آب سرد است..

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *