ترک-مواد-مخدر-در-کرج

ترک-مواد-مخدر-در-کرج


[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”#1f4e58″ border_size=”2″ border_color=”#ffffff” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”10″ padding_right=”10″ padding_bottom=”10″ padding_left=”10″ margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”true” min_height=”” hover_type=”none” link=”” first=”true” border_radius_top_left=”5″ border_radius_top_right=”5″ border_radius_bottom_right=”5″ border_radius_bottom_left=”5″][fusion_text]

ترک مواد مخدر در کرج

 اکسیر پاکی یک کلینیک ترک مواد مخدر در کرج میباشد.کلینیک اکسیر پاکی با مجوز بستری بیماران عزیز جهت درمان اعتیاد مواد مخدر در کرج , آماده ارائه انواع خدمات تخصصی می‌باشد. این کلینیک ترک اعتیاد در کرج که سال‌ها تجربه درخشان در زمینه ترک مواد مخدر و سوء مصرف مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای داشته است.

اکسیر پاکی با تهیه بهترین امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز و ایجاد محیطی آرام و مجهز، توانسته خدمات ارزشمندی را برای بیماران فراهم کند.

هدف از کلینیک ترک مواد مخدر در کرج , مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از سوء مصرف مواد می باشد افزایش دسترسی به خدمات درمان مواد مخدر مبتنی بر جامعه به ویژه در میان جمعیت های آسیب پذیر است.

کلینیک ترک مواد مخدر اکسیر پاکی همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد.

 

کلینیک ترک مواد مخدر در کرج

بستری و درمان

اطلاعات بیشتر   و  مشاوره رایگان :

09353242647

 ترک مواد مخدر در کرج
ترک مواد مخدر در کرج

مهمترین روش های ترک مواد مخدر در کرج

چه برای یک بیمار مبتلا به اعتیاد و چه بیماران دیگر همیشه روش های درمان در منزل و بدون نیاز به بستری شدن طرفداران بیشتری داشته است.

اما در این شرایط افرادی هم وجود دارند که بارها و بارها در کمپ های ترک اعتیاد بستری شده و با ترک اعتیاد ناموفق مواجه شده اند.

با وجود اینکه معمولا ترک اعتیاد اصولی در کلینیک های تخصصی و تحت نظر پزشک متخصص انجام می شوند. اما اگر روند درمان ترک اعتیاد صحیح و اصولی باشد، تفاوتی ندارد که فرد بیمار بستری بشود یا نه.

بستری و درمان

اطلاعات بیشتر   و  مشاوره رایگان :

09353242647

 

3 روش درمان ترک اعتیاد در کرج

1-درمان ترک اعتیاد بدون دارو

در روش های درمانی پرهیزمدار بسیار گسترش یافته اند. درمان ها به صورت گروه درمانی همراه با جلسه های مشاوره و کاهش تدریجی دوز مخدر مصرفی اعمال می شود.

2-درمان ترک اعتیاد با داروهای جایگزین

در این روش اما از داروهای جایگزینی استفاده می شود که حتما باید تحت نظر یک پزشک متخصص مصرف شوند زیرا این دارو ها اعتیاد آورند و می توانند وابستگی به دو ماده مخدر را در فرد ایجاد کنند. البته در بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد درمان های سرپایی بدون نیاز به بستری انجام می شود.

نالترکسون به طور موثر اثرات شبه افیونی را مسدود می کند، میل به مصرف، وسوسه مصرف بیمار را درطول درمان ترک اعتیاد کنترل و مهار می کند.

فرمول های کاشته شده با اثر طولانی مدت ممکن است امکان ترک اعتیاد را افزایش دهند.

طول دوره درمان با این دارو در کلینیک اکسیر پاکی بین سه روز تا یک هفته میباشد.و فرآیند ترک اعتیاد نیز زیر نظر مستقیم پزشک متخصص انجام میشود.

3-سم زدایی ترک اعتیاد بدون نیاز به بستری شدن

تفاوتی ندارد که شما برای درمان ترک اعتیاد از چه روشی استفاده می کنید.

مهم این است اگر این فرآیند را طی مراحل اصولی انجام بدهید حتما با نتیجه رضایت بخشی مواجه خواهید شد.

اولین و مهم ترین مرحله در ترک اعتیاد تصمیم قلبی بیمار به کنار گذاشتن مخدر مصرفی و بازگشت به زندگی طبیعی است. بعد از آن دو مرحله اصلی در تمامی روش های ترک اعتیاد وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

 

2 مرحله اصلی ترک مواد مخدر در کرج

1-مرحله سم زدایی از بدن

این دوره به شکل بستری کوتاه مدت در کلینیک اکسیر پاکی انجام میگیرد . سایر مراحل نقاهت و پاک سازی سموم از بدن زیر نظر مستقیم پزشک متخصص در منزل صورت میگیرد.

همچنین طول مدت سم زدایی نیز در کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیرپاکی تنها به مدت 3 روز میباشد.

همچنین در روش درمان سم زدایی سرپایی، نیازی به بستری شدن بیمار در کلینیک نیست.

پس از انجام معاینات و بررسی های لازم توسط پزشک متخصص، دوز دارویی مشخص تجویز شده است. بیماران فقط برای انجام معاینات و بررسی های مجدد به کلینیک مراجعه می کنند.

2-مرحله توان بخشی ترک اعتیاد

بعد از سپری کردن شرایط نسبتا سخت سم زدایی سریع در اعتیاد و خارج شدن مواد مخدر از بدن فرد مبتلا به اعتیاد، یکی از حساس ترین و تاثیر گذراترین مراحل، بخش روان درمانی است. این مرحله به شدت برای مراقبت از فرد معتاد، رسیدن به اهداف درمانی و ترک اعتیاد بدون بازگشت تاثیرگذار است.

معمولا بیماران با شرکت در جلسه های مستمر روانشناسی ترک اعتیاد، خانواده درمانی و همچنین ورزش درمانی برای ترک اعتیاد، می توانند در تسهیل این فرآیند موفقیت آمیز به خود و عزیزانشان کمک کنند.

یکی از سوالاتی که افراد بیمار با آن روبرو می شوند این است که بهترین و معتبرترین کلینیک ترک اعتیاد در کرج کدام منطقه کرج است؟ یا برای ترک اعتیاد به کدام کلینیک مراجعه کنم؟ یا کدام کلینیک ترک اعتیاد در کرج خدمات خوبی را ارائه می دهد؟

نگران نباشید کلینیک تخصصی اکسیر پاکی در کرج , در کنار شما عزیزان است تا با بهترین تجهیزات , باکیفیت ترین خدمات را ارائه دهد.

ترک مواد مخدر در کرج

ترک اعتیاد در منزل و رهایی از اعتیاد

یکی از خدمات اصلی کلینیک اکسیرپاکی ترک مواد مخدر در کرج می باشد.

افرادی که به دنبال یافتن روش های ترک مواد مخدر در کرج بدون بستری شدن هستند، ترک اعتیاد در منزل را انتخاب می کنند.

این گزینه زمانی که با تشخیص پزشک و بعد از انجام آزمایش های مربوطه، صورت گیرد می تواند کاربردی باشد.

باید در نظر داشت که ترک در منزل با استفاده از داروهای مربوطه و مراقبت پزشک کاملا با مقوله مصرف خودسرانه های داروهای ترک اعتیاد متفاوت است.

اگر شما تمایلی به بستری شدن در کلینیک ترک اعتیاد ندارید می توانید با انجام اقدامات اولیه در کلینیک ها و مراکز تخصصی ترک اعتیاد، ابتدا نسخه درمانی خود را از پزشک دریافت کنید.  سپس با توجه به توصیه های پزشک روند درمان را در منزل پیش بگیرید.

ترک مواد مخدر در کلینیک ترک مواد مخدر در کرج بصورت تضمینی و دوره ای  انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره رایگان برای درمان علمی و اصولی ترک مواد مخدر در کرج با شماره 09353242647 تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت ارتباط با کلینیک ترک مواد مخدر در کرج و استعلام قیمت ترک مواد مخدر بر روی تماس با ما کلیک کنید.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *