ترک اعتیاد فوری - کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی در کرج و تهران - شماره همراه : 09353242647

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما ترک اعتیاد فوری را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

ترک اعتیاد فوری

حتما اسم  و عبارت ترک اعتیاد فوری به گوش تان خورده و یا آن را روی بنر های تبلیغاتی دیدید. اما آیا ترک اعتیاد فوری و یک روزه، واقعا جواب می دهد و امکان پذیر است ؟ و آیا شما را برای همیشه از شر مواد اعتیاد آور دور میکند ؟ اعتیاد بیماری است که با تغییراتی در مغز  و سیستم  بدن همراه است که سبب به بروز رفتارهای مضر و ناسالم در فرد گرفتار اعتیاد می شود و معمولا از آن جایی که ترک اعتیاد، پروسه بسیار سخت  مشکلی است، افراد معتاد از ترک اعتیاد و انجام مراحل آن فراری هستند و احتمال بازگشت مجددشان به مصرف این مواد بسیار زیاد است.

ترک اعتیاد فوری و سریع چیست؟

یکی از روش ها و راه حل های است که این روزها بسیار مورد توجه افراد معتاد و یا خانواده این عزیزان قرار گرفته است. در این روش، فرد به مدت زمان حداقل چهار روز در کلینیک بستری می شود و بدن با استفاده از داروهای آنتاگونیست مثل نالوکسان و نالترکسان، کاملا سم زدایی خواهد شد، این داروها نیز کمک می کنند تا روند دفع و ترک مورفین از بدن بسیار سریع تر انجام شود و به همین علت است که به آن ترک اعتیاد فوری نیز گفته می شود.

واقعیت و حقیقتی که باید در نظر داشته باشید این است که ترک اعتیاد یک روزه انجام نمی گردد و به هیچ وجه ممکن نیست . اگر این وعده به فرد معتاد نیز داده شود، در حالتی که بعد از گذشتن فقط یک روز، به نتیجه ای نرسد، کاملا دلسرد می شود و اعتماد به نفس خود را نیز برای ترک کردن آن از دست می دهد. این روش بسیار  کمک می کند تا فرد سریع تر بتواند مصرف مواد را به خوبی کنار بگذارد، سریع تر بتواند به آغوش جامعه و خانواده خود برگردد و روال عادی زندگی را داشته باشد و به زندگی قبل از اعتیاد و حق آن است برگردد.

اصول های ترک اعتیاد فوری:

باید کاملا اصولی و طبق یک برنامه ریزی درمانی موثر و کاملا استاندارد باشد و نمی توان درمان واحدی را برای همه افراد معتاد نیز اعمال کرد. روند درمان باید به گونه ای باشد که با توجه به همه شرایط جسمانی و روحی و نیازهای فرد نیز تعیین گردد. بسیار مهم است که فرد برای بازه زمانی کاملا طولانی تحت درمان و مراقبت باشد و به شرایط روحی و جسمی فرد نیز  اهمیت داده شود. حتی در ترک اعتیاد های فوری نیز باید همه  مراحل زیر کاملاطی شود:

  • ارائه انواع برنامه های اصولی توسط پزشکان و روانشناسان متخصصص این زمینه
  • سم زدایی بدن با استفاده از انواع داروهای مطمئن
  • رفتار درمانی در فرد
  • مراقبت های بعد از ترک اعتیاد در فرد آسیب دیده

ترک اعتیاد فوری - کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی در کرج و تهران - شماره همراه : 09353242647

میزان موفقیت ترک اعتیاد با این روش:

این یک روش سریع و بدون درد برای پیشگیری از بروز علائم کاملا شدید و وحشتناک روحی، روانی و جسمی است و در واقع، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که برای مدت زمان بسیار طولانی به متادون، سولفات مرفین یا اکسی کانتین اعتیاد دارند. معمولا افراد با ترک اعتیاد فوری و در کوتاه ترین زمان ممکن ، با مشکلات روان شناختی کمتری نیز روبرو می شوند و از آن جایی که تمایل شان به مصرف انواع مواد بسیار کم می شود، بر این باور خواهند بود که اعتیادشان کاملا و به خوبی برطرف شده و همین مورد می تواند آن ها را به ادامه درمان نیز تشویق کند. با این حال، فرد باید بعد از پایان ترک، تحت نظر و مراقبت باشد تا از عدم بازگشت مجدد اعتیادبه فرد  اطمینان کامل حاصل گردد.

ترک اعتیاد های فوری: دروغ یا حقیقت:

روش هایی که برای انواع تبلیغات ترک اعتیاد نیز به کار گرفته می شوند اساسا با نام های تبلیغات زرد نیز بین پزشکان شناخته می شوند. تیتر هایی هم مثل “سم زدایی در یک روز”، ” روش های اعجاب انگیز نیز با ترک های اعتیاد فوری”، ” ترک اعتیاد در یک روز” و … سبب می شوند که اشخاص مصرف کننده با این وعده که در کمترین زمان می توانند از دام اعتیاد خود رهایی پیدا کنند به سمت این نوع روش ها فرستاده شوند. امروزه روش هایی برای سم زدایی بدن از بعضی ز مواد اعتیاد زا وجود دارد اما این روش ها به تنهایی سبب ترک و ماندگاری بر آن ها نیستند بلکه بعد از آن فرد باید به کلینیک های ترک اعتیاد نیز تحویل داده شود و مراحل ترک اعتیاد را به شکلی کاملا اصولی و حرفه ای بگذراند تا نتیجه درستی از آن را نیز بگیرد.

همان طور که اعتیاد به مرور  زمان اتفاق می افتد، ترک اعتیاد هم امری زمان بر است:

یکی از چالش های که هر مصرف کننده ممکن است با آن نیز مواجه باشد دوره ترک اعتیاد در فرد  است. این دوره برای هر فرد بسته به شرایط روحی و جسمی و نوع مواد خاصی که مصرف می کنند کاملا متفاوت است اما نقطه های مشترک در همه انواع ترک های اعتیاد این است که ترک اعتیاد به شکل آنی و یک روزه نیز امکان پذیر نیست. دو جنبه بسیار مهمی که در ترک اعتیاد بسیار مهم و حیاتی هستند سلامت روحی و جسمی در مصرف کننده است. این سلامت تلاش های پزشکی و روانشناسانی است که در طول  ایندوره ترک، سعی دارند بدن و ذهن فرد را کاملا سم زدایی کنند. دوره ترک اعتیاد دارای مراحلی مختلف و اساسی است که این مراحل بدون طی شدن دوره و زمان مشخص نتیجه مطلوب و خوبی را ندارد. این مراحل مهم عبارتند از:

  • یک برنامه اصولی و اساسی برای ترک توسط پزشک و روانشناسان که در مراکز ترک اعتیاد تدوین و به بیمار گفته می شود.
  • سم زداین بدن طبق انواع برنامه ریزی ( قطع مصرف مواد می تواند تدریجی و یا به یکباره باشد این مورد بستگی به تشخیص پزشک متخصص دارد)
  • رفتار درمانی و ثبات مختلف در ترک
  • تحت نظر بودن بیمار برای گذراندن انواع دوره درمان پس از ترک اعتیاد

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *