بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد - کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی در کرج و تهران

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد

امروزه همه افراد نیز میدانند که ترک اعتیاد سختی هایی بزرگی  دارد که میتوان با روش های اصولی و صحیح ترک اعتیاد این سختی ها کاملا را کاهش داد. همه ی افراد مصرف کننده انواع مواد اعتیاد آور که قصد ترک اعتیاد را دارند به دنبال بهترین و سریع ترین روش و نوع ترک اعتیاد هستند. بهترین روش برای ترک اعتیاد به شکل بستری در مراکز ترک اعتیاد می باشد و سریع ترین نوع و  روش ترک اعتیاد و سم زدایی بدن با توجه به نوع مواد مصرفی و میزان مصرف زیر نظر انواع پزشکان متخصص ترک اعتیاد مشخص می گرددکه همراه با مشاوره های متفاوت روانشناسی و روان های درمانی انجام می شود.

انواع روش های جدید ترک اعتیاد

در کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی جدیدترین شیوه ها و راه های درمانی اعتیاد با تجهیزات بیمارستانی و پرستاری شبانه روزی انجام میگردد و این شیوه ها تحت نظر روانپزشکان متخصص در حوزه ترک اعتیاد، روانشناسان و متخصصان علوم اعصاب شناختی نیز انجام میشود. همچنین جلسات مشاوره روانشناسی و روان درمانی حتی بعد از ترخیص از بیمار به شکل فردی و خانوادگی نیز ادامه خواهد داشت تا فرد بعد از ترک و مرخصی دوباره به مصرف مواد اعتیاد روی نیاورد و شروع به مصرف دوبار نکند .

جدیدترین دارو ها در حوزه ترک اعتیاد

بعضی افراد در مورد بعضی دارو ها ثل قرص یا شربت متادون، قرص ب2 و شربت اپیوم دچار یک اشتباه بزرگ هستند که این داروها به عنوان داروهای ترک اعتیاد هستند و متاسفانه در برخی مراکز ترک اعتیاد از آنها به عنوان نگه دارنده برای راه حل های ترک اعتیاد استفاده میکنند در حالی که این داروها خود بعد از مدتی افراد را دچار اعتیاد به مصرف همان دارو میکند. در کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی نه فقط از نگه دارنده ها نسز استفاده نمیشود بلکه همانطور که در بخش های بالایی توضیح دادیم روند درمان و ترک اعتیاد با جدید ترین نوع  شیوه ها و متدهای درمانی در کلینیک ما انجام میشود.

ترک اعتیاد به شیوه ابن سینا

این روش صرفا به تغییر عادات بد در زندگی که به شکل روتین در زندگی روزمره انجام میدهیم میپردازد. اعتیاد به انواع مواد مخدر نیز همانطور که از امسش پیدا است یکی از عادات بد و بسیار زیان بار در زندگی روزمره بعضی افراد است. این روش به نام روش بی نظم کردن زمان مصرف مواد تریاک نیز در عموم شناخته میشود. ولی امروزه با پیشرفت علم در زمینه ی ترک اعتیاد نیز پیشرفت هایی شکل گرفته است که میتوان با مراجعه به انواع مراکز معتبر ترک اعتیاد زیر نظر انواع پزشکان متخصص این حوزه  اقدام به ترک اعتیاد نمایید. توصیه ما مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد برای ترک اصولی  و صحیح اعتیاد است.

بهترین شیوه ترک اعتیاد

بهترین و مناسب ترین روش برای ترک اعتیاد و سم زدایی در بدن زمانی انجام میشود که برای انواع ترک از هیچگونه مواد نگه دارنده و مشابه مخدر مثل متادون و ب2 و … استفاده نگردد . برای ترک انواع مواد اعتیاد آور مضر مثل تریاک، هروئین، شیشه و … روش درمانی و سم زدایی با توجه به نوع مواد مصرفی و میزان مصرف به سه روش مختلف سم زدایی تدریجی، سم زدایی سریع (URD) و سم زدایی بسیار سریع (UROD) انجام می شود که هر کدام از آنها برای شما عزیزان به اختصار در مقاله های بعدی توضیح داده میشود.

ترک تریاک به شیوه سنتی

گاهی دیده می شود افراد برای ترک تریاک اقدامات خودسرانه ای مثل قطع ناگهانی مصرف تریاک، مصرف داروهای گیاهی ترک اعتیاد، مصرف اسپند و آب درمانی ترک اعتیاد میکنند که نه فقط منجر به ترک اعتیاد نمیگردد بلکه ممکن است منجر به عوارض جبران ناپذیر جسمی و روحی در فرد معتاد شود. چرا که خست هیچ داروی گیاهی به اسم معتبر ترک اعتیاد که از نظر علمی کاملا اثبات شده باشد در جهان وجود ندارد و دوما هیچ روش خودسرانه ای به تنهایی سبب به ترک اعتیاد نمیشود. بهترین روش مراجعه به مرکز ترک اعتیاد و تحت نظر پزشک متخصص میباشد.

بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد برای هروئین:

هروئین نیز مثل تریاک یکی از مواد اعتیاد آور بسیار پرمصرف می باشد که بخش بزرگی از مراجعه کنندگان به مراکز ترک اعتیاد را تشکیل میدهند باید بدانید که برای ترک این ماده بهتر است از پزشک متخخص کمک بگیرید.

میزان مصرفی کمتر از 1.5 گرم درمان به شکل فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری

میزان مصرفی بین 1.5 الی 2.5 گرم درمان بصورت سریع (URD) و 2 شب بستری اضافه

میزان مصرفی معادل 3 گرم درمان بصورت سریع (URD) و حدود 3 شب بستری اضافه

مزان مصرفی بیش از 3 گرم درمان بصورت ترک تدریجی 10 الی 14 روز بستری

بهترین و سریع ترین روش ترک متادون:

متادون یک شبه مخدر بسیار قوی و اعتیاد آورمی باشد که بعضی افراد به اشتباه برای ترک مواد اعتیاد آور خود مثل تریاک یا هروئین از آن استفاده میکنند و بعد از مدتی به خود ماده متادون اعتیاد پیدا میکنند. متادون در دو نوع قرص و شربت نیز موجود است.

 مقدار مصرفی کمتر از 10 سی سی یا 40 میلی گرم درمان به شکل فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری و به ازای هر 5 سی سی مصرف بیشتر یک شب بستری به برنامه های درمانی نیز اضافه می شود.

مقدار  مصرفی بیش از 20 سی سی یا 80 گرم درمان به شکل ترک تدریجی حداقل زمان 10 روز بستری.

بهترین و سریع ترین روش در ترک ترامادول:

ترامادول نیز مانند مرفین یک داروی ضد درد  مسکن است که بعد از مصرف حالت سرخوشی برای فرد  ایجاد میکند به همین علت افراد به دلیل سوء مصرف این دارو بههمان دارو اعتیاد پیدا میکنند.

 مصرف کمتر از 200 میلی گرم درمان به شکل فوق سریع (UROD) 2 شب و 3 روز بستری

 مصرف بین 200 تا 300 میلی گرم درمان به شکل سریع (URD) با یک شب بستری اضافه

 مصرف بیش از 300 میلی گرم درمان به شکل ترک تدریجی بین 10 تا 14 روز بستری

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *