بازپروری خصوصی اعتیاد به الکل و رازداری - درمان اعتیاد به روش سم زدایی - روان درمانی - ترک مواد مخدر در کرج و تهران - شماره تماس: 02632242647

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما بازپروری خصوصی اعتیاد به الکل و رازداری را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

بازپروری خصوصی اعتیاد به الکل و رازداری

یکی از نگرانی های عمده ای که هر مراجعه کننده ای برای درمان با آن مواجه است، محرمانه بودن است. ننگ مرتبط با اعتیاد، به ویژه از جمله اعتیاد به الکل، آنقدر زیاد است که مخفی نگه داشتن درمان آنها برای بسیاری اولویت دارد. در نتیجه، تضمین محرمانه بودن نیز یک اولویت برای امکانات درمانی است و تدابیر حفاظتی متعددی برای اطمینان از ایمن نگه داشتن جزئیات مشتری و حفظ حریم خصوصی و رازداری در طول فرآیند درمان اعمال می‌شود. اگر قصد ورود به مراکز توانبخشی را دارید و نگرانی در مورد رازداری دارید، با یک متخصص اعتیاد تماس بگیرید و در مورد پروتکل‌ها و روش‌های استاندارد رازداری در بازپروری خانگی جویا شوید.

درمان اعتیاد به الکل در نزدیکی خانه در مقابل شهر یا شهرستان مختلف

اینکه برای درمان اعتیاد به الکل کجا برویم، لزوماً یک سؤال ساده نیست. برخی از افراد برای اطمینان از نزدیک بودن به عزیزان و محیطی آشنا ترجیح می دهند در مکان های نزدیک به خانه حضور داشته باشند و احتمالاً ملاقات خانواده و دوستان را به میزان قابل توجهی آسان تر می کند. از سوی دیگر، بسیاری از افراد به طور خاص تأسیسات دور از خانه خود را هدف قرار می دهند تا بین خود و محیطی که در آن تسلیم اعتیاد شده اند، فاصله جسمی و روانی ایجاد کنند.

در همین حال، عوامل زیادی در انتخاب مرکز درمانی مناسب دخیل هستند و جغرافیا ممکن است برای هر مشتری خاص مهم‌ترین عامل نباشد. اگر یک رویکرد خاص برای درمان فقط در یک مرکز خاص ارائه شود، ممکن است اولویت بندی آن رویکرد مهمتر از در نظر گرفتن میزان نزدیک یا دور بودن آن مرکز از خانه باشد.

زمان مناسب برای شروع توانبخشی چه زمانی است؟

هر سفری از طریق اعتیاد و بهبودی متفاوت است و آنچه برای یک فرد مؤثر است ممکن است برای دیگری مؤثر نباشد. درک این نکته مهم است که حقایق جهانی نسبتا کمی در زمینه اعتیاد و درمان اعتیاد وجود دارد.

اگر بتوانید به اندازه کافی زود به سو مصرف الکل و اعتیاد مبتلا شوید، ممکن است بتوانید وضعیت خود را بدون نیاز به رفتن به بازتوانی حل کنید. با این حال، مشکلات جدی می توانند به سرعت ایجاد شوند، و همیشه بهتر است از جانب احتیاط اشتباه کنید. اگر فکر می کنید با الکل مشکل دارید، هرچه زودتر بتوانید اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهید، مقابله با آن مشکل آسان تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سم زدایی و درمان اختلال مصرف الکل

اولین قدم این است که با پزشک عمومی خود و/یا متخصص اعتیاد تماس بگیرید تا در مورد وضعیت خود صحبت کنید و در مورد گزینه های درمانی مشاوره دریافت کنید. اگر تصمیم گرفته شود که باید در دوره توانبخشی شرکت کنید، زمان مناسب برای انجام این کار به محض اینکه عملی شد، خواهد بود. ممکن است برخی اولویت‌های فوری داشته باشید که باید قبل از اینکه بتوانید برای بازپروری وقت بگذارید، به آن‌ها توجه کنید، و ممکن است قبل از اینکه بتوانید بدون نگرانی از این اولویت‌ها، به یک دوره درمان دارویی برای مدیریت اعتیاد خود نیاز داشته باشید. درمان شما

از سوی دیگر، ممکن است وضعیت شما به قدری جدی باشد که لازم باشد همه چیز را از اولویت خارج کنید و کمک فوری دریافت کنید، در این صورت پذیرش فوری در توانبخشی ممکن است تنها گزینه باشد.

بازپروری اعتیاد به الکل: چقدر طول می کشد؟

بهبودی از اعتیاد به الکل یک فرآیند طولانی مدت یا حتی مادام العمر است که مستلزم تلاش و فداکاری مداوم است و شما در لحظه ترک یک مرکز توانبخشی درمان نمی شوید. بسیاری از مردم خود را الکلی توصیف می‌کنند، حتی اگر سال‌ها یا حتی دهه‌ها الکل را لمس نکرده باشند، به عنوان یادآوری دائمی از اینکه چقدر آسان است که دوباره به اعتیاد برگردیم.

با این حال، در کوتاه مدت، برنامه های درمان اعتیاد از نوع ارائه شده در بازپروری معمولا بین یک تا سه ماه طول می کشد، هرچند ممکن است برنامه های کوتاه تر و فشرده تر ارائه شود. از سوی دیگر، برخی از مراجعان ممکن است قبل از اینکه احساس کنند آمادگی کافی برای زندگی در خارج از مرکز را دارند، چندین ماه دیگر در مرکز توانبخشی بمانند.

برخی از برنامه‌های درمانی دارویی، به‌ویژه آنهایی که با هدف کاهش دوز مصرفی انجام می‌شوند، می‌توانند چندین ماه به‌طور مستقل یا قبل از اقامت در دوره توانبخشی ادامه داشته باشند. علاوه بر این، بسیاری از مراجعان در حال بهبودی تصمیم می گیرند در جلسات گروه پشتیبانی (مانند جلساتی که توسط الکلی های گمنام ارائه می شود ) برای ماه ها یا حتی سال ها پس از درمان شرکت کنند.

مراحل درمان و توانبخشی الکل چیست؟

درمان الکل معمولاً به سه مرحله تقسیم می‌شود که دو مرحله اول عمدتاً در توانبخشی مسکونی بررسی می‌شوند.

توانبخشی

پس از انجام سم‌زدایی، مشتری می‌تواند روی چالش‌های روان‌شناختی عمیق‌تری که منجر به اعتیاد او شده و ناشی از آن است، تمرکز کند. توانبخشی می بیند که کاربر با شرایط موجود بدون سوء مصرف الکل سازگار می شود و با شرایط خود کنار می آید تا بتواند رفتارهای مشکل ساز را تغییر دهد و آینده ای بهتر بسازد.

سم زدایی

پاکسازی سیستم فرد از الکل و سایر مواد سوء مصرف، قبل از ارائه هر گونه درمان عمیق‌تر، حیاتی است. مرحله سم زدایی، که ممکن است شامل علائم ترک باشد و نیاز به دارو داشته باشد، با فشارهای فیزیکی فوری وابستگی سروکار دارد.

نگهداری

از بسیاری جهات سخت ترین مرحله درمان، نگهداری شامل پرهیز از خودداری و ادغام مجدد در زندگی روزمره است. کاربر در حال بهبودی باید استراتژی‌های مقابله و مکانیسم‌های دفاع روان‌شناختی در برابر عود را که در درمان آموزش داده شده است، اجرا کند و روزانه سخت تلاش کند تا زندگی خود را در جهت مثبت‌تری حرکت دهد. آنها ممکن است از مشاوره و حمایت از حضور گروهی، احتمالا برای مدت طولانی پس از آخرین نوشیدنی خود بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: درمان و توانبخشی برای اعتیاد به الکل

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *