راه ترک اعتیاد در خانه - کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی در کرج و تهران

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما اصولی ترین راه ترک اعتیاد در خانه را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

اصولی ترین راه ترک اعتیاد در خانه

امکان ترک اعتیاد در خانه برای افراد گرفتار اعتیاد نیز وجود خواهد داشت، اما این موضوع زمانی می تواند نتیجه مطلوب و عالی  را به شما بدهد که با مشورت یک روانپزشک و پزشک ونظارت وی انجام گردد. در حقیقت بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد نیز با توجه به نوع اعتیاد به مواد متفاوت می تواند مختلف باشد اما سم زدایی در بعضی از انواع اعتیاد بسیار عالی و موثر است. در رابطه با نوع ترک اعتیاد در منزل گیاهی باید گفت هنوز نظر مثبتی در این نوع رابطه وجود ندارد. در حالتی که مایل به انواع ترک اعتیاد در خانه می باشید، پیشنهاد می کنیم که حتما با کارشناسان اکسیر پاکی تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را به دست آوریدو از مشاوره ما بهرمند شوید  و مشکلات بیشتری را برای خود و یا فرد معتاد به وجود نیاورید. گاهی عدم اطلاع دقیق از نحوه ترک اعتیاد درست می تواند مشکلات بیشتری را علاوه بر اعتیاد برای فرد گرفتار اعتیاد به وجود آورد.

اصولی ترین راه ترک اعتیاد در خانه

ترک اعتیاد در خانه روش های مخصوص و دانش مخصوص به خود را خواهد داشت. در حالتی که بی گدار به آب زدن این موضوع، سبب ایجاد مشکلات بسیاری در فرد مصرف کننده مواد مخدر و همچنین خانواده او به لحاظ جسمانی و روانی خواهند شد.  آنچه در مراکز ترک اعتیاد انجام می‌پذیرد، پس از بررسی کاملو دقیق وضعیت بیمار می باشد و با توجه به شرح حال گیری و میزان ماده های مصرفی در بدن برای درمان نیز تصمیم گیری خواهد شد.

ما در ادامه این مبحث در رابطه با نحوه صحیح ترک اعتیاد در خانه اطلاعاتی را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم نمود. ما نکات مهم را قبل از ارائه روش ها و راهکارها به شما نیز آموزش خواهیم داد. آیا در رابطه با اعتیاد فرد، اطمینان و اطلاعات لازم را دارید؟ برچسب زدن شما بدون سند و مدرک و صرفا برحسب و شک و تردید می‌تواند فرد سالم را در دام و خطر اعتیاد بی اندازد.

نباید های هم ترک اعتیاد در خانه :

متاسفانه یکی از مواردی اصلی که در رابطه با ترک اعتیاد در خانه از طرف افراد مختلف این است که بفرد معتاد را به تخت می بندند و گمان می‌کنند که اگر این کار را ادامه دهند، به راحتی مجبور می‌شود تا ماده مصرفی را کنار بگذارد.  این موضوع به هیچ عنوان  موثر نخواهد بود زیرا حتی در صورت ترک اعتیاد امکان بازگشت مجدد بسیار زیاد خواهد بود.

یکی دیگر از تکنیک هایی که ممکن است افراد برای خودشان و یا اطرافیان خود جهت ترک اعتیاد به کار ببرند، ترک ناگهانی مصرف مواد مخدر می باشد. فراموش نکنید که مدت زمان اعتیاد برای فرد نکته بسیار مهم و لکلیدی در درمان او خواهد بود. یکی از موارد مهم در رابطه با این نوع ترک اعتیاد، ایجاد مشکلات جسمانی جدید را برای فرد خواهد بود.

بهترین و سریع ترین روش ترک اعتیاد:

سم زدایی یکی از مراحل مهم  و اصلی برای ترک اعتیاد در خانه و همچنین ترک اعتیاد ر کلینک ها محسوب می شود.  سم زدایی به شکل  سریع فوق سریع قابل انجام برای فرد معتاد است. در دفع سریع و فوق سریع فرد چندین روز بستری شده و پس از آن نخست سم زدایی سریع و سپس سم زدایی فوق سریع شکل می پذیرد. در این روش به سرعت سم موجود در بدن از بین خواهند رفت و این موضوع درد خماری را تا حدودی کمتر خواهد نمود.

روان درمانی در کنار دارو درمانی یکی از مهم ترین جمله بهترین و سریع ترین روش ممکن ترک اعتیاد نیز می باشد. در بعضی از مواد مصرفی، همانند ترک حشیش پیشنهاد ما استفاده از روان درمانی می باشد. استفاده از مسکن های متادون با دوز مشخص و همچنین مدت زمان مصرف کاملا تعیین شده از سوی روانپزشک و پزشک می‌توانند برای ترک اعتیاد فرد بسیار موثر واقع شود.

انواع اثرات مواد مخدر بر روی بدن

مواد مخدر انواع و اقسام مختلفی  دارد. اگر بخواهیم یک طبقه بندی کلی در رابطه با اثر های ناشی از انواع مواد مخدر داشته باشیم باید به  موارد زیر اشاره نماییم.

  1. انواع مواد مخدر افیونی
  2. حشیش و یا ماری جوانا
  3. مواد محرک در سیستم عصبی
  4.  آرام کننده در سیستم عصبی
  5.  انواع توهم زاها
  6. انواع مواد استنشاقی
  7.  سیگار و نیکوتین و غیره

پس از انواع ترک اعتیاد در خانه چه نکاتی را باید در نظر قرار داد تا فرد دوباره درگیر نشود؟

  • هرگز تصمیم نگیرید که هیچ وقت ماده مخدر را مصرف نکنید. این تصمیم بسیار کلی و به یکبره می باشد و شاید برای شما بسیار سخت باشد. این مسئله سبب می شود از ادامه آن نیز صرف نظر کنید. تصمیم بگیرید که برای همان روز که موادمخدر مصرف نکنید و هر روز این تصمیم خود را مجدداً به خود یادآوری کنید.
  • برای ثابت کردن انواع توانایی خود، ضرورتی وجود ندارد تا دوباره به مکان هایی که قبلا مواد مصرف نموده اید باز گردید با این کار حتی اگر یک درصد احتمال بازگشت شما نیز وجود داشته باشد، می تواند این موضوع بسیار خطرناک و جدی  باشد.
  •  چنانچه وسوسه شدید تا دوباره مواد مخدر مصرف کنید به یاد بیاورید که دلیل و هدف  شما برای ترک اعتیاد چه بوده است؟
  • با دوستانی که در گذشته بسیار معاشرت داشته اید و معتاد به انواع مواد مخدر می باشند ارتباط خود را بسیار محدود  و حتی کم تر نمایید.
  •  تلاش کنید از خوراکی‌هایی استفاده کنید به سبب تقویت سیستم های ایمنی بدن شما می شود.
  •  انواع فعالیت های اجتماعی و شغلی خود را از سر بگیرد و به این موضوع به عنوان یک تولد دوباره و مشغله ذهنی  نگاه کنید.
  •  انتظار نداشته باشید که همه افراد در برابر ترک اعتیاد شما از عکس العمل یکسانی و مشابهی داشته باشند و همه شما را تحسین کنند.
  •   در برابر افرادی که شما را مسخره می‌کنند و یا شما را باور ندارند، بهترین راه ممکن ادامه ترک اعتیاد نیز می باشد.
  •  تفریح و ورزش را در برنامه روزانه خود به طور مرتب  و دقیق داشته باشید میزان انرژی مثبت شما در طول روز نیز افزایش یابد.

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *