بازپروری مواد مخدر - ترک اعتیاد - سم زدایی - روان درمانی - ترک مواد مخدر در کرج و تهران - شماره تماس: 09353242647 - 02632242647

در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد اکسیر پاکی تصمیم داریم برای شما آنچه در بازپروری مواد مخدر اتفاق می افتد را توضیح دهیم. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان کلینیک تخصصی ترک اعتیاد تماس بگیرید.

آنچه در بازپروری مواد مخدر اتفاق می افتد

مهم است که در نظر داشته باشید که سفر همه افراد از طریق درمان و بهبودی منحصر به فرد است. علاوه بر این، هیچ دو تسهیلاتی حتی آنهایی که در یک سازمان درمانی هستند یکسان نیستند. با این حال، با در نظر گرفتن این موضوع، می توان یک راهنمای تقریبی برای یک تجربه معمولی از بازپروری برای اعتیاد به مواد مخدر ارائه داد.

فرآیند پذیرش داروی توانبخشی

این به نفع درمانگران و مهمتر از آن، مشتریان آنها است که روند پذیرش را تا حد امکان ساده کنند. افرادی که با آنها تماس برقرار می کنند اغلب در نقطه شکست هستند و هرگونه استرس اضافی در این مرحله می تواند بسیار ناراحت کننده باشد و به طور بالقوه آسیب بیشتری به همراه داشته باشد. معمولاً، هنگامی که با یک سازمان درمانی تماس می گیرید، کارکنان قبل از توصیه کلینیک خاص، جزئیات لازم در مورد اعتیاد و وضعیت شما را درخواست می کنند. در این مرحله، ارائه دهندگان خصوصی معمولاً درخواست ودیعه می کنند و پس از پوشش دادن، مکان شما در کلینیک تأیید می شود و می توانید به آنجا بروید.

ارزیابی اعتیاد به مواد مخدر

اولین چیزی که باید پس از ورود به توانبخشی انتظار داشت، ارزیابی سلامتی است. به پزشکان درکی از وضعیت شما و شدت آن می دهد. بر اساس این ارزیابی اولیه، تیم اعتیاد یک طرح درمان اعتیاد فردی ایجاد خواهد کرد که بقیه درمان را کنترل خواهد کرد. درجه ای از انعطاف پذیری مورد نیاز است. پزشکان باید بتوانند در طول فرآیند درمان به هرگونه تحول مثبت یا منفی پاسخ دهند. اگر توانبخشی انتخاب شده یک طرح شخصی ارائه نکند، ممکن است مشکلی در سازگاری ارائه شده وجود داشته باشد. درمان های یک اندازه برای همه معمولاً برای همه مناسب نیستند.

لازم است در مرحله ارزیابی با تیم اعتیاد کاملاً صادق باشید. ارائه اطلاعات نادرست به آنها ممکن است مسائل مختلفی از جمله مواردی را ایجاد کند مانند تجویز برخی داروها که می تواند مضر باشد.

بیشتر بخوانید: استفاده از چند دارو

پذیرش – پذیرفته شدن

درمان تنها زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که وجود مشکل دارویی و تمایل واقعی برای توقف مصرف مواد مورد پذیرش قرار گیرد. اعتراف به یک مشکل اولین گام مهم در مسیر درمان و بهبودی است.

برخی آن را دشوار می دانند. آنها ممکن است آن را به عنوان یک ضعف ببینند یا بخواهند از رویارویی با واقعیتی که اعتیاد به آن منجر شده است اجتناب کنند. با این وجود، مهم نیست که چقدر سخت باشد، انجام چنین اعترافی ضروری است، زیرا تنها در این صورت است که می توان خود را وقف کرد.
توانبخشی انگلستان

سم زدایی با کمک پزشکی/کنترل شده

پس از ارزیابی، مرحله اول درمان فرا می رسد: سم زدایی (سم زدایی)، که طی آن کل سیستم از هرگونه مواد سوء مصرف پاک می شود . بسته به ماهیت و شدت اعتیاد به مواد مخدر، علائم ترک ممکن است در طول سم زدایی ظاهر شود. اگر بر اساس ارزیابی اولیه، پزشکان احساس کنند که این علائم ممکن است به ویژه ناخوشایند و ناراحت کننده و/یا بالقوه خطرناک باشند، ممکن است بلافاصله پس از ارزیابی، دارو تجویز کنند تا بتوانند این جنبه های سندرم ترک را کاهش دهند . تمام داروهای مصرف شده در طول فرآیند درمان توسط تیم پزشکی در مرکز توانبخشی از نزدیک تحت نظر خواهد بود.

اگر داروها همچنان در سیستم وجود داشته باشند، درمان بیشتر بیهوده خواهد بود. سم زدایی بخشی ضروری از درمان است. صرف نظر از اینکه سم زدایی از نظر پزشکی کمک می کند یا خیر، تیم مقیم متخصصان اعتیاد برای آسایش و ایمنی مطلوب به صورت 24 ساعته در خدمت هستند، زیرا سندرم ترک گاهی اوقات می تواند خطرناک باشد.

بیشتر بخوانید: انواع مختلف برداشت

توانبخشی

مرحله بعدی درمان، مرحله توانبخشی، درمان را در قلب خود دارد. پس از پاک شدن از تمام محرک های خارجی ناخواسته و هرگونه علائم ترک ناپدید یا فروکش کرد، درمان جلسات آغاز خواهد شد درمانگران و مشاوران بر کمک به فردی که از اعتیاد رنج می برد برای آشکارسازی و رسیدگی به علل این بیماری تمرکز می کنند. علاوه بر این، درمانگر و درمانجو با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا به درک بهتری از این علل زمینه ای دست یابند و اقدامات متقابل مناسبی برای آنها بیابند. در طول این مرحله، برنامه های غذایی و تناسب اندام سفارشی و گاهی اوقات امکانات توانبخشی مانند سالن بدنسازی، استخر، باغ ها بخشی ضروری از روند توانبخشی خواهد بود. ما شدیداً به کسانی که نیاز به بازپروری داروی بستری دارند توصیه می کنیم که تحقیقات خود را به طور کامل بر روی مکان هایی متمرکز کنند که درمان سفارشی و ترجیحاً حداقل یک برنامه غذایی مناسب ارائه می دهند.

بهبود

در پایان دوره توانبخشی، بهبودی کامل نخواهد بود، زیرا درمان بستری برای اعتیاد به مواد مخدر تکمیل شده است. بهبودی یک فرآیند طولانی مدت و حتی مادام العمر است که در طول مسیر با چالش های بالقوه زیادی همراه است. هشیاری و فداکاری برای حفظ پرهیزکاری که به سختی به دست آمده لازم است . به همین دلیل است که بهترین مراکز توانبخشی دارو در بریتانیا معمولاً تا یک سال مراقبت های پس از آن رایگان ارائه می دهند تا از پایه های بهینه برای بهبودی اطمینان حاصل شود.

بیشتر بخوانید: علت اساسی اعتیاد چیست؟

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران

کلینیک تخصصی ترک اعتیاد اکسیر پاکی و درمان و ترک اعتیاد در کرج و تهران زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و با روش های کاملا علمی مطابق با سم زدایی و روان درمانی وسوسه میباشد و همچنین دارای روش درمانی اختصاصی ویژه ی هر بیمار با بیش از 25 سال سابقه درخشان فعالیت در استان البرز میباشد

و مفتخر است که با تکیه بر روش های کاملا علمی و بدون کمترین احساس درد و خماری و تنها ظرف 3 روز تا یک هفته، اقدام به ترک انواع مخدر و داروهای اعتیاد آور می نماید. جهت هرگونه مشاوره درباره ترک اعتیاد و درمان اعتیاد به روش سم زدایی و روان درمانی و ترک مواد مخدر در کرج و تهران میتوانید با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد اکسیر پاکی تماس بگیرید

شماره تماس کلینیک ترک اعتیاد و مواد مخدر در کرج : 02632242647

شماره همراه : 09353242647

آدرس کلینیک تخصصی ترک اعتیاد ترک اکسیر پاکی : کرج.خیابان مظاهری به سمت میدان شهدا, جنب قنادی گلستان , نبش کوچه احمدی –

ترک مواد مخدر  و سم زدایی در تهران  – روان درمانی – روان درمانی در کرج – کلینیک ترک مواد مخدر 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *